21 Şubat 2015 Cumartesi

OCAK ayı bitenler


Uzun zamandır post yazamadıgımın tabiki bende farkındayım ve çok üzgünüm . Malum sınav tarihi yaklaştığı için kendimi sadece derslere verdim ve bu süreçte blogla hiç ilgilenemedim bitenlerde epeyce birikmiş oldu . Ama bende size uzun uzun kullandığım deneme süremin cok olmasından faydalanarak görüşlerimi nasıl buludugumu anlatmak istedim . bitenler nerden alındı , nasıl bulundu, hangi cilde daha uygun şimdi paylaşma zamanı :)


İlk başta nive ürünlerinde bahsetmek istiyorum  
- NİVEA GOOD-BYE CELLULİTE GEL CREAM  bu ürünü eylül ekim ayında almıstım ama kullanmaya yeni fırsatım oldu vaad ettiği şeyler daha sıkı bir vücüd ve selülit görünümü azaltmaktı . Ben de kek tabi inandım çok olmasada oluşmaya başlayan selülit bölgelerime 1 ay boyunca hergün uyguladım ve sonra koşu bacak basen hareketleri yaptım. Etkisini hızlandırmak için fakat bunları yapmama ragmen en ufak bir değişim olmadı bilemiyorum düzenli kullandığım halde değişim göremedim. Bana göre tam bir para tuzagı bir ürün .
-NİVEA ALL IN 1 TONİK VE PEELİNG  bu iki ürünü bittikçe alıyorum bunu sebebi gercekten çok güzel iki ürün birbirini tamamen tammalıyor . Ben sabah  ve gece olarak bu iki ürünü günlük kullanıyorum ve kullanımdan sonra o ferahlık anlatılmaz heleki parlamayı yok etmesi gercek . Burun da olan o parlamam bile tonik sayesinde yok oluyor içindeki manolya özü cilde ferahlık ve yumuşaklık kazandırıyor, bittikçe alınıcak ürünler arasında :)
-NİVEA BADEM YAĞLI EKSTRA NEMLEDİRCİ  bu ürünüde bir watsons alışverişimde 3 tlye geldiği için alıp denemek istemiştim .SONUÇ iyiki almışım o kadar güzel nemlilik ve yumuşaklık veriyorki cok cok kuru ciltleri bile yumusacık yapabilir.


-GLİSS SIVILAŞTIRILMIŞ KERATİN SPREYİ  bu saç spreyini bittikçe alıyorum bu 6. alışım falan olmalı yıpranıkları gidermesede banyodan sonra taraması kolaylaştırıyor ve parlaklık yumusaklı veriyor ama sadece 1 günlük bir parlaklık :/ 

- HC CAİR OVEX SAÇ BAKIM MASKESİ  benim için bir hayal kırıklığı oldu her banyoda uygulayıp sogukta 10 dk bekletmeme ragmen hiçbir  sonuc alamadım üzgünüm cok umutluydum ama bazı ürünler sadece reklam için laf oluyor maaleseef .

-ORGANİQUE BODY LOTİON  yememek için kendimi zor tuttuğum bir ürün  kokusu anlatılmaz yaşanır . Ya bir koku nasıl olurda vücutta uzun süre kalır bu yönünden cok seviyorum nemlendirme konusundada cok iyi bir vücut losyonu sünger gibi yapısı insanı mutlu ediyor.

-Moshos garden maskemi tek bir postta belirticem :)

-SOLLENNE VÜCUT NEMLENDİRİCİ mi cok az kullanabildim gercekten içinden az bir miktar cıktı sonuc cok nemlendirmesede el ve kollar için ideal 


  -ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ   ismi gibi gercekten mucizevi abi sen o parlaklıgı yumusaklığı bakımlı görüntüyü nasıl bir dk içinde verebiliyosun ilk denememdi artık alışverişim vazgecilmezi oldu .

-LOREAL MANGA MASCARA  sevdiğim bir maskara bu ikinci alışımdı topaklanma vesaire yapmıyor akmıyor ve dimdik kirpikler yaratıyor hacimide ayrı bir güzel mutlaka denenmeli

- FLORMAR CONCEALER   yazın en cok kullandığım kapatııcılardan biriydi  likit olması iyi yönü ama sıcakta fazla katman oluşuyor o yüzden kullanmaya son verdim kış olduğu için bitirdim elvada dedim

-GARNİER CONCEALER  bilyeli olmasını seviyorum bendeki mentollü olanı göz altlarımda morluklardan dolayı rahatlama hissettiriyor günlük kullanıyırum veya mac stick concealer altına bunu uyguluyorum

- AVon saç bakım yağı  metini cok duydum bende alıp kullandım kokusu dışını pek begendim denilemez cok az kalıcı ve belli saatten sonra kirli kafa gibi gösteriyor !!

-FLORMOR FACE PRİMER  en bi sevdiğim oldu benim makyajımı yapmadan cildime uyguluyorum ve gercekten makyaj saatlerce cildimde kalıyor ve o yapşkanlık hissi ortadan kaldırıyor

-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder