15 Aralık 2014 Pazartesi

Aralık ayı favori rujlarım

Merhaba bebetolar

Bugün sizlere bu ay en çok kullandığım ve favori listeme giren rujlardan bahsetmek istedim. Resimde gördüğünüz gibi renkler birbirine hemen hemen yakın . Hangi rengi süreceğime ogün ki ruh  halim karar veriyor . ama en sık kullandığım MAC ANGEL rujumdur.



Şöyle favori listem olarak bahsedeyim size GÜZELDEN - İDARE EDERE

1. sırada  MAC ANGEL rujum var bahsettiğim gibi  tonu hani derlerya dudağınla aynı ama daha güzel işte öyle bir renk çok doğal ve bol nemli  bir ruj  bu açıdan kurtarıcım olur kendisi
2. sırada MAX FACTOR COPPER PENNY  bu rujda yaz kış kullandıklarım arasında harika bir yapısı var uzun süre cıkmıyor şeftali tonuda tatlılığı. Bittikçe alıyorum bu ruju umarım satıştan kalkmaz.


3.sırada MAYBELLİNE MAUVE GLAM 230 rujum var bunuda daha cok özel bir bulusma yada akşam biryere cıkarken tercih ediyorum. Mor erik rengi gibi bir renk ama sedefli olması en güzel yanı.

4.sırada NOTE kozmetikten koyu mürdüm rujum yer alıyor.Bunuda maybelline gibi gece cıkarken tercih ediyorum saçlarım sarı olduğu için gündüzleri böyle koyu renkler kullanmıyorum.

5.sırada MAC FUSİON PİNK ruj yer alıyır. Korkmayın göründüğü kadar kou ve cırt pembelik vermiyot. Dudağa sürünce cok hoş tatlı bir pembelik veriyor bunuda günlük hayatımda tercih ediyorum.

6.sırada zar zor kullandığım rujum RİMMEL KATE MOSS bordo tonu var . birtürlü sevemedim bu ruju sanki dudağımda katman varmıs hisi veriyor ve biraz yapışkanlı yapısı var ama arada bir dudak fırçasıyla cerceve yapmak için kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder