15 Aralık 2014 Pazartesi

Yenı yıl alışverişim post 1

Merhaba kızlar
Yeni yıla girmeye cok az kaldı ve bizler içinde aralık ayı demek bol indirim bol yenilik ve bol alışveriş demek.
ve tabiki yeniyıla bol borçlu girmek :D 
Ben bir kaç aydır fazla alışveriş yaptığım için kendime kısıtlama koydum  sadece çok indirim olan ve ihtiyacım olan seyleri almaya karar verdim . Aralık ayı alışverişim için en çok Koton - Yargıcı - gratis - watsons - starbucks - Forever new magazalarını kullandım. aldığım ürünleri ve fiyatlarını detyalı birşekilde sizlerle paylaşmak istedim belki sizde bu indirimler kaçmadan faydalanmak istersiniz :)














                                                   FİYATLAR VE MARKALAR
                                  VİCTORİAS'S SECRET: Makyaj çantalarını küçük 45 tl
                                                                                                       büyük 60 tl ye aldım
                                    
                                 Vücut spreyleri adet 45 tl ye aldım sık kullandıklarım arasında AQUA KİSS

                                  KOTON : uzun kabanımı kotondan 145 tl ye aldım sıcacık ve cok rahat 
                                                  tüylü deri sırt çantam kotondan ve indirimden 35 tlye aldım kaçmazdı :)

                                 Starbucks : Bu mug larda hep gözüm vardı en son gittim aldım birtane çok kullanışlı                                                          ama 1-2 saati geçince soğutuyır hemen . Fiyatı 50 tl 



bir postunda sonuna geldik .. 
instagramdan bana ulaşmanız için  @cansinsara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder