29 Ekim 2014 Çarşamba

29 Ekim İndirimleri

 WATSONS- GRATİS - ENGLİSH HOME

Bugün gözümü açar açmaz watsons dan gelen mesajla uykumdan uyandım. Evet bugün 29 Ekim di ve Watsonsda bu amaçla süper indirimler yapmıştı. Kahvaltı bile etmeden hazırlanıp koşa koşa optimuma gittim.
 Gitmeden önce ihtiyacım olmayan şeyleri almamak konusunda kararlıydım tabi oraya gidince böyle birşey mümkün olmadığı için yine beğendiğim ne varsa aldım . AMA İHRİYACIM VARDIII !! (kızların büyük yalanı) evet ilk watsonstan  bir kaç merak ettiğim ürünü almak istedim. 


Watsons dan yeni çıkan LOREAL MİSS MANGA MEGA VOLUME maskarada %50 indirimi görünce sepete attım . Sadece maskarada değil tabiki watsons Loreal'in tüm ürünlerinde %50 indirim yapmıştı
Bu sebeple Loreal Gel  EYELİNER ıda sepete attım ..






Watsons da 25 tl lik Kişisel Bakım  alışverişinde watsons carda 500 puan yüklendiği için birde bunları almayı tercih ettim . Denedikçe yorumlarımı sizle paylaşıcam


Nivea'nın AQUA SENSATİON  Yüz temizleme jelini daha öncede kullandığım için tekrar aldım.
Gerçekten cildi çok iyi nemlendiriyor ve pürüzsüz bir etki bırakıyor .  Cildimizde makyaj kalıntılarından eser kalmıyor. İçindeki HYDRA jeller sert olmadığı için daha çok sevdim tahrişi yapmayacak derecede yumuşak.



Birde böyle bir GEL EYE MASK aldım watsons dan. sabahları veya yorgun hissetiğim zamanlarda gözlerimi dinlendirmek için kullanıcam . BU ARALAR ÇOK İHTİYACIM VAR BUNA


Gelelim GRATİS alışverişime , Gratiste watsonsta olduğu kadar indirim olmasada hoş bulduğum seyleri aldım
Magazaya girdiğimde ilk gözüme çarpan bu harika tasarım şişeleri olan vücut losyonu ve duş jeliydi ve hopp sepete gittiler .                                                                                                                                          

 Merve BOLOĞUR 'un reklam filminde oynadığı Maybelline Kajal göz kaleminide indirim olmamasına rağmen fiyatı uygundu diye aldım.

Gratise her gittiğimde mutlaka essence köşesinden bir ürün alma gibi bir huyum var.
Essencedan bu Matt powderı aldım fondetenin üstüne sürmek için gerekli bir şeydi
ve son olarak gratisten çıkmadan önce Essence aylık serisinin autoum ojelerinden bu rengini çok begenerek aldım. Bu kadar ojeyi mezara götürücez herhalde kızlar :D :D



Gratisten sonraki durağım English Home oldu . Aslında sadece o içeri girince olan hoş kokuyu koklayıp çıkacaktım ama yatak örtülerindeki indirimi görünce dayanamayıp retro desenlilerden birini kaptım. Tam kasaya gidiyordum kiii , Muglarda %50 indirim olduğunu görüp birde mug ve şekermi şeker pijama altı aldım.  Birde kapı süsü :(








Unutmadan bu ASPIRE  içeçeğide GRATİS den aldım. Yağ yakma özelliği var diyorlar bakalım görücez. (Tadını fazla begenmedim )


FİYATLAR 
LOREAL MANGA MASCARA : %50 indirim ile 16.90 TL 
LOREAL GEL EYELİNER: :%50 İNDİRİM  18.90 Tl
NİVEA AQUA SENSATİON : 13.90 TL
I LOVE DRİFT : 5 TL 
BENRİ COCONUT el kremi : 4 tl 
URBAN KERATİN SERUM : 16 TL 
GEL EYE MASK : 4 TL 
RETRO BEATY LOSYONLAR : 15 TL 
MAYBELLİNE KAJAL : 10 TL 
ESSENCE MATT POWDER : 11 TL 
ESSENCE OJE : 6 TL
KAPI SÜSÜ : 10 TL 
MUG : 18 TL 
YATAK ÖRTÜSÜ : 65 TL
ASPIRE İÇEÇEK ( GRATİSLERDE ) 3.90 TL





İNSTAGRAM : CANSİNSARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder