29 Ekim 2014 Çarşamba

Twist 2015 kış kreasyonu

Twist Türkiye

Selam bebeklerimmmmm
Ne zamandır post yazamıyordum sınavlarda uğraştığım için ama şimdi öyle bir dönüş yapıyorumki feleğiniz şaşacak :))))


Uzun zamandır twist koleksiyonlarını çok ağır bulduğum için  twist ten alışveriş yapmıyordum . Ama bu sene kış sezonuna bomba gibi giriş yaptıkları için neredeyse tüm paramı orsa harcayabilirim . Yeni koleksiyona resmen aşık oldum o aksesuarların tarzı! o şapkaların , tshirtlerin kazakların , parkaların coolluğu . Hepsi hepsiii benim olmalı olacak !!!
Bu kış koleksiyonunda Twist genel olarak canlı renklere yer verirken , asker yeşili  ve toprak tonlarıda bolca yer almış . Hem zarif Hem spor hem rahat olarak tasarlanan koleksiyon ürünlerine mutlaka bir göz atmalı :)
Eee o kadar ağzımın sularını akıta akıta anlattım görme sırası sizde şimdi sizlerle paylaşayım.









Benim  TWİST koleksiyonundan sizler için seçtiklerim bunlar. 
Postumu ve paylaşımlarımı begenmeniz dileğiyle 
ÖPTÜMMMMM

                                                                                                 Cansın SARA...

instagram:  www.instagram.com/cansinsara
twitter : www.twitter.com/cansinwonderlnd
mail : essecer_cansin_@hotmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder