24 Eylül 2014 Çarşamba

Nivea çift etkili göz makyaj temizleyici detaylar

Bugünde bir paket mutlulukla uyandım derdim ama öyle olmadı uyandıktan sonra geldii :))
 Uyanır uyanmaz ilk yaptığım şey gibi türk kahvemi yaptım ve afiyetle içtim
(NOT: her sabah bir fincan türk kahvesi oturdugun yerden 180 kl. yakmanı sağlıyor zihni acıyor ve dinçlik veriyor ..  Ama fazlasıda vücutta ödem yapıyor kızlar :O)

kahvemi içtikten sonra kahvaltı gevreğimi alıp dizimi izleyecektimkiii
  kapı çaldı ...


Nivea bana güzellikler yollamış


İçinde çıkan çift etkili göz makyaj temizleyicisini  öğleden sonraki makyajımda hemen kullandım 
Mavi kantaron  özü ile zenginleştirlmiş çift fazlı formülü ile ;
suya dayanıklı maskara ve ekstra kalıcı göz makyajını bile tek dokunuşla temizliyor ovalamaya gerek bile kalmıyır hafif dokunuşlarla tertemiz oluyor ve gerçekten kirpik dökülme vs sorunları hiç yaşamadım.  yağlı bir formu  olmasınıda sevdim nemlendirme etkisi veriyor teşekkürler nivea :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder