24 Eylül 2014 Çarşamba

Bu ayın favori kokuları

Yeni bir yazıyla merhaba  :)))

Yazın son ayları ve kışa girmeye yakın Eylül aylarında en çok kullandığım kokular bunlar oldu  ne hafif ne ağır olmadıkları için sıkça tercih ettiklerim arasına giriyor .  Doğruları söyleyeyim şimdiden şu mor victoria secret love seller kokusunu hiç begenmediiiiiiim ..
Neden derseniz şeftali kavun elma bir arada böyle ağır kokamaz resmen nefesin kaldım bunda  ama işte yanlış misi almanın bedelleri ;( victoria secret şişelerinin renklerinde benzemesin ama bu kadarrrr,
Evet  resimde gördüğünüz gibi






bu mor victorias secret love spell vücut spreyini ilk isteyen takipçime hediye edicem :))
nedeni ise benim tenime kokusu uymadı ve beni rahatsız etti biraz fazla şekerli geldi

Benim en favori VS spreyim tabiki AQUA KİSS  muhteşem rahatlatıcı bir kokusu var resmen rengi gibi denizde hissettiiryor insana huzur veriyor 
Pembe olanda 2. tercihimdir onunda kokusunu begeniyorum ama  bir aqua kiss olamaz :D

Edt lere gelince  Versace benim güzel tatlı mist parfümüm vazgeçemeyeceklerim arasında bir bu vardır birde PRADA CANDY   onu bitirdiğim için resmini çekemedim 
Bu sıralamadan sonra  sık sık kullandıklarım arasında DIESEL LOVER DOSE var şişesinede kokusuna bayılıyorum  . Aşk kokuyor :D :D :D


Bu gördüğün Victoria's secret ojesinide indirimden kendi internet sitesinden almıştım rengi tam isteyipte bulamadığım bir renkti . eğer birgün oje tasarımcısı olursam söz her renkte ojeyi icat edicemmm sizler içinde kendim içinde :D  gördüğünüz gibi kocaman ve bitmek bilmeyen bir oje 18 dolara almıstım yanılmıyorsam 

bugünlükte bu kadar kızlar öpüldünüz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder