19 Eylül 2014 Cuma

Takı Tasarım Atöltem sizlerle

Bugün size  takı tasarım atölyemi tanıtmaya karar verdimmmmm ! 
Evet nerden çıktı diye sorarsanız söyle anlatayım takı yapma hevesim 9 10 yaşlarımda başladı o zamanlar fazla malzemede yoktu birsek İzmir'de Ege boncuk vardı . Bende  annemle gidip malzemeler almaya başladım böyle böyle küpe  kolye bilezik yapıyordum yazları yazlıkta turistlere satıyordum :D :D  sonraları hevesim kaçtı ve birden yapmayı bıraktım ama lisede o kutuyu görünce dayanamadım ve tekrar yapmaya başladım . Şimdide resmen uzman oldum  aklıma gelen tasarımları hemen işleve geçiriyorum neyse fazla konuştum yine :((((.          Şimdi size takı aparatlarımı ve atölyemi paylaşıcamm yorumlarınızı bekliyorum :) 




İŞTE BURASI BENİM MİNİK TAKI TASARIM ATOLYEM :))

ŞİMDİ SİZE YAPTIGIM TASARIMLARI VE TAKI MALZEMELERİMİ PAYLAŞICAM 



BU CİCİŞLERİ YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM YENİ TASARIMLAR İÇİN BEKLEYİNN KIZLAR 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder