21 Şubat 2015 Cumartesi

Cyrene ürün denemeleri

Cyrene ürünlerimi kullanmama daha yeni vaktim oldu . elimde o kadar cilt bakım ürünü biriktiki bazılarını yollamaya karar verdim. bu ürünlerde 1 haftalık deneme ve gözlemlemem oldu sizlere kısaca bahsedicem



Bu ürünler arasında kalbimi çalan  CYRENE ARGAN OİL MİLK oldu tam bir nem bombası cildi besliyor nemlendiriyor kötü etkenlerden koruyor  herkesin denemesini tavsiye ediyorum onu kullandıktan sonra cildimin nemsiz kaldığını hissettim  Buradan ulaşabilirsiniz

-YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU   ben daha cok yüz makyajımda kullandım sonuc gayet iyi yaglı bir hissi yok su gibi denebilir :D




-CRENE YÜZ BAKIM TONİĞİ  fazla kullanamasamda ara ara denemeler yaptım ferahlatma açısındna iyi  ve gözenekleri acıyor

-CYREANE GLYCOLACTİC EXFOLIANT   ürünü gece kullanmak tavsiye ediliyor yepyeni temiz bir cilt vaad ediyor ben henüz uzun süre kullanamadığım için suanlık birşey söyliyemiycem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder