21 Şubat 2015 Cumartesi

The Balm en sevdiklerim

İnstagramda  Yepyeni bir tag başlatmak istedim  #ensevigimthebalmürünlerim  hepinizin katılmasını bekliyorum kızlar hadi bir koşu  benim instagram hesabıma  :)

Benim en seviğim THE BALM ürünlerim bunlar size kısaca anlatmak istedim


İNSTAIN allıkları genelde far olarak kullanıyorum cünkü allık olara fazla fa caflılar ama renkleri bazı günlerde süper bir allık oluyor yani .
HOT MAMA  , BAHAMA MAMA  ve SEXY MAMA  ürünleri conture uygulamalarımda kullanıyor

MARRY LOU MANİZER  kırıldığı için ikisini aynı pakette indirimden almıştım bana 70 tlye gelmişti . Çok memnunum cildimize canlılık veriyor kaş kavis altlarımda elmacık kemiği ve burun çizgimde dudak üstümde kullanıyorum .
BETTY LOU MANİZER  bir bronze rolarak benim tenime cok koyu ben far olarak kullanmayı tercih ediyorum. Belki yazın allık olarak kullanılır .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder